Post by xyzcratalagabb on Mar 8, 2022 12:09:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator mønter ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Godt spil . Baggrundsmusikken er smuk. Men musikken er for kort. Min mor elsker spillet. Nyder spillet 😀😀
Bubble Shooter કેઝ્યુઅલ ewkf
Det gør det ikke, når jeg nulstiller min telefon og downloader det samme spil, jeg skal starte det fra begyndelsen
Bøde
meget behageligt, afslappende og ikke for hårdt. mest af alt intet at købe. godt gået bobleskydespil
Jeg elsker det. Kurvelinjerne, der indikerer, hvor din skål vi vil ramme os meget tydeligt. tak skal du have
Mange tak ... jeg nød virkelig spillet
Spil tager lang tid at downloade, og det er endnu længere tid at installere dem.
alt for mange annoncer
Masser af annoncer.., på grund af annoncer har du ikke lyst til at spille meget værre
Trin 183 ude af stand til at skyde nogen bobler aner ikke hvorfor man bliver træt af dette spil hvad med at svare
Tja ikke din tid med dette spil! Du vil bruge mere tid på at håndtere glitches; Som det gør dig gentagne niveauer og tilfældigt forlader spillet under niveauer, end du faktisk vil spille spillet. Jeg downloadede dette som et spil for at slappe af, men dets vej ud fra en afslappende oplevelse for mig!
Jeg kan bogstaveligt talt nemt være timer til, hvor mine øjne føles, som om de har småsten i dem, men jeg er ved bord 3410, og spillet vil ikke lade mig gå længere wow, jeg er vred
Bubble Shooter عمومی pph
Alt for nogen annoncer.
Spillet er meget langsomt i gang og er oftest tilsluttet
Jeg kan godt lide bubble shooter-spillene, men når bubble shutter-spillet geninstallerer, når resten, spil alle leavel og mod genstart fist leavel, så udvikle spillet
Dette er et meget vanedannende spil, men jeg har kun en 3-stjernet, fordi hvis du skal geninstallere, eller du får en ny telefon, starter du forfra fra begyndelsen, selv når den er linket til Facebook. Ret venligst, hvor det gemmer vores fremskridt, og vi kan starte tilbage, hvor det slap, hvis vi skal geninstallere eller få en ny telefon. Tak
Spillet er ikke cool niveauet er meget let. Lidt mere hårdt niveau ønskes
Dejligt spil, men har brug for at skabe mulighed høj hastighed eller lav
Sådan forbindes e-mail-id og gammel telefon til backup-overførsel af ny telefon
Ikke alt for praktisk, nogle gange vil det gå ned i filen
Spillet er interessant, men for at spille hvert niveau er du tvunget til at udholde 3 reklamer. Det er ikke det værd! Én annonce pr. niveau er acceptabel, men 3 er bare for meget!
Det er faktisk ret nemt...... Har lavet de første 42 niveauer meget hurtigt uden problemer.
Farm Garden City Offline Farm Strategi jue
குமிழி ஷூட்டர் கேஷுவல் mju
Det er et godt rallyspil. Generelt kan jeg godt lide alle typer bobleskydespil. Men det er for meget sjovt spil for mig. Tak skal du have!
Super!!!!!
Til mange reklamer! Besvarede min telefon gik tilbage for at spille i stedet for at afspille en anden annonce. Så jeg sletter.
fantastisk spil og lydene er yndigt indstillet. Editoren er virkelig fantastisk, da jeg er nu på niveau 2456 og alligevel fortsætter spillet ....grafikken og kontrollerne er fantastiske og elsker det. faktisk har dette spil ingen fejl. den bedste del af dette spil er, at fugle, de er så søde og buttede, og deres outfits er virkelig søde og dejlige. annoncerne er gode, da de har mange tilbud, og dem, der siger, det har mange annoncer, du kan uden for dit net, og annoncerne vil ikke være deres og elsker dette ....😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😀
en annonce pr. niveau er overdreven. sletter det, fordi der er bedre derude med færre reklamer, som du ikke kan springe over
spillet er ok, men reklamer i spillet er hele tiden latterlige
alt til lette niveauer godt spil
Spild af tid. Ubrugeligt spil. Ingen udfordringer. Tilføj fortsæt med at poppe på skærmen.
fantastisk grafik som de lyde, det laver, når det rammer, prøv det, du vil kunne lide. hvert spil er forskellig strategi
Jeg kan godt lide dette spil, men for mange tilføjer
Spillet holdt bare op med at fungere efter et vist niveau og smed mig ud af appen kontinuerligt
det er et fantastisk spil, men der er bare for mange annoncer, som man ikke kunne være ligeglad med.
Nogle gange er niveau med det samme som niveau 64 og 65 begge ens, det sker mange gange efter niveau 60
Værste bubble shooter app, jeg nogensinde har set.masser af annoncer efter hvert niveau, som om vi er fjols.😡😡
Det er meget underholdende spil. Og et meget sjovt spil. Og nyd at skyde boblerne og krydse de niveauer, der er givet i den. Og en brid bliver glad, når vi skyder på boblen, hvis den forsvinder først. Så når du spiller, bliver du afslappet
Det er underholdende, men hader pop op-reklamerne
Var fantastisk indtil niveau 3410 og derefter stoppede. Det vil ikke lade mig gå videre til næste niveau. Kan det løses?
Fantastisk spil men for mange annoncer
Jeg har siddet fast på lvl 3407, fordi det bliver ved med at fejle og vil ikke indlæse det næste niveau
Jeg elskede spillet og har afsluttet alle niveauerne indtil 3420. Ville gerne have spillet videre, men der er intet niveau ud over dette.
lav vurdering er ned til annoncer og også hvor lang tid det tager at komme mellem niveauer. Det har også gjort det meget svært at forlade spillet. bedst spilles med data fra
Annoncer vises midt på et niveau, og nogle gange 3 ad gangen, alt for mange!!!
Bubble Shooter Rekreacyjne teu
Godt spil, men ville ønske, at du kunne få ekstra point for ikke at bruge ekstra våben, når først niveauet er afsluttet
Godt spil til små børn, ingen komplikationer eller udfordringer!