Post by xyzcratalagabb on Mar 8, 2022 12:15:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2022 version ▞▞▞
Erittäin huono asia huono peli erittäin huono ja niin paljon mainosta tämä on ensimmäinen kerta kun näen tämän huonon pelin täynnä mainoksia tämän pelin nimi on täynnä mainoksia
Ihan k Jotenki
벽돌깨기왕 : 우주의무법자 아케이드 cmv
Mielestäni peli on hauskaa, kun pomppii kukkuloilla. Kun menet pidemmälle, siitä tulee vielä vaikeampaa ja todella haastavaa. Sitten on erilaisia karttoja. Ja siellä on paljon outoja siistejä hassun näköisiä autoja. Voit kerätä kolikoita. Mutta Hill Climb Racing 2 on luultavasti paljon parempi!!
Hill Climb Racing 2 on ylivoimaisesti paras maastoajopeli Android-alustalla sekä visuaalisesti että pelattavuuden kannalta.
hieno peli, mutta yleiset $hit-sovelluskehittäjät tukkivat mainoksia kasvoillesi ja sinun on suostuttava antamaan heille täysi käyttöoikeus laitteellesi, mikä on täysin tarpeetonta. Miksi tarvitset täyden pääsyn puhelimeni sisältöön, mukaan lukien mahdollisuus poistaa ja muokata puhelimeni sisältö? yksityisyyttä suojaavat ihmiset, kun huomaat, että ihmiset eivät halua, että heidän tietojaan seurataan ja myydään muille yrityksille, voit paremmin
rakastan tätä peliä, mutta yksi valitus moniin mainoksiin, mikä tarkoittaa, että jatka samaan malliin
Tämä uusi päivitys on ok, mutta toivon todella, että se olisi win 10:ssä, jotta voisin saada uuden auton helpommin. Asia on edistynyt noin 5 vuotta, mutta sitä ei ole päivitetty sen jälkeen, kun lisäsit autotallin. Päivitä win 10 -versio ja se olisi 5 tähteä.
Hill Climb Racing Balapan ivfw
Keulimis pisteet takas!!!!!Ja äkkiäää!!!!!
Iha Vitu Paska niin tylsä ja helppo
Pysy ajan tasalla parhaista pelin Hill Climb Racing videoista Twitchissä. ... Hill Climb Racing - Part 39 - Luxury Car (iOS, Android).
Hyvä kohta, mutta kun käytät timantteja ostaaksesi lippuja tapahtumiin, sinun pitäisi päästä pelaamaan mitä maksat ja puolet ajasta tapahtumat eivät ole pelattavissa, koska häiriö tulee jatkuvasti ilmaa tapahtumia ei ole saatavilla poista peli myös kuinka voi sama Sellainen auto, jota ajelen, on nopeampi kuin omani, kun omani on täysin päivitetty
Kiva!
Todella mukavaa, jos kyllästyt, minulla on paras infinity-näyttö, vaikka se häiritseekin. Olen pelannut paljon enemmän pelejä korkealla grafiikalla ja kaikki, mutta ei ainuttakaan kertaa, se ei ole häiriötä, joten tiedän, että se ei ole minun puhelimeni, mutta kaiken kaikkiaan mielestäni fingersoft on tehnyt hyvää työtä
Päästä eroon kausitasosta, niin peli olisi loistava. Hyvä peli kokonaisuutena.
Ei paras peli, jota olen koskaan pelannut tai nähnyt. Suosittelen kuitenkin tätä peliä satunnaisille pelaajille, jotka haluavat vain vähän nautintoa, vaikka se on kokoonsa nähden hyvä peli
Hill Climb Racing - Julkaisut | Facebook
Se vaan vituttaa ku se ukkeli feilailee vaikka sen pää ei ees osu Maaha. Muute tosi hyvä.
Todella hauska ja hieno peli! Minusta Stage Cavesta puuttui aina jotain, ja nyt tiedän! Voisi olla vakuuttavampi, ikään kuin Bill olisi todella luolassa tekemällä taustasta ei sininen taivas, vaan tunneli.
Aivan mahtava peli kaikki on sellasta mitä mä toivon peleistä 5 tähden
Joten tämä peli on uhhhhhhhhhh aika hauska. Tarkoitan tätä, mutta ainoa asia, josta pidän tässä pelissä, on maastopyörä, koska välitän vain lähetysajasta ja käännöksistä. Annoin tälle sovellukselle 3 tähteä 4:n sijasta. Oi niin, että mitä ajattelen tästä sovelluksesta, niin saat tämän sovelluksen, jos et pidä siitä, kuin poista se. Mutta musiikki on hauskaa. Joten ya se on aika hauskaa, mutta se on minun mielipiteeni, joten saatat pitää siitä. Joten um jos haluat, voit saada sen. #teetkö sinä
Tämä ei ole HCR, josta pidin. Se näyttää melkein kuin alkuperäisen hylkäys, kuinka monta turhaa muutosta kehittäjät tekivät, jotka vetivät pelin pois klassikosta, joka se ennen oli. Uusi käyttöliittymä, joka pilaa pelaamisen tunteen. Uusi valuutta, timantit, lisättiin luultavasti vain, jotta kehittäjillä on uusi tapa lypsää peliä entistä enemmän mikrotransaktioiden avulla. Minulla on yksi kysymys, Fingersoft: Miksi? (Tiedän taas miksi, mobiilipelimarkkinoilla ei ole nykyään kyse muusta kuin rahasta)
Ihan jees peli
Hyvä peli
mahtava peli mukavan yksinkertainen mutta olisi tosi jees jos pelissä olis nopeusmittari niin voi vertailla toisia autoja nopeuksiltaan tai jos on liian työläs päivitys kaikkiin karttaan niin edes käytännössä esimerkisi siihen valtatie tämmöinen pikku päivitys ehdotus
Erittäin hyvä peli, mutta ensimmäinen taso on erittäin vaikea
Tulin asentamaan tämän pelin uudelleen sen nostalgiasta, ja se on surullinen näky. Nykyään on miljoonia mainoksia, ja samaa henkeä ja persoonallisuutta kuin HCR:llä ei ole enää olemassa, siitä on tullut ummehtunut, surullinen peli. Toivon, että he palaisivat kaavaan, mutta sitä ei koskaan tapahdu. 2 tähteä
Eipä mennyt ihan putkeen toi edellinen päivitys. Ei pääse edes pelaamaan kun peli on jo polvillaan.
Ihan hyvä mutta,En saa uutta päivitystä koskaan!
Ihan vitsin kauheet musiikit LOL
Ku terven hoitoa sanio muisti on täynnä siis WAT!!?!!?? vittu mulla on 48mt muistia ja yli 2gigaa muisti kortil
Vie akkua paljon.
Hill Climb Racing Utrka jnx
rakastan tätä peliä. se on hienoa...yksinkertainen peli.hyvä grafiikka.mutta muutaman päivän kuluttua...se raahaa sinua.Lisää painikkeita tarvitaan säätimiin, kuten nojaa eteenpäin ja taaksepäin.on mahdotonta ostaa ja päivittää kaikkia vacles. loppujen lopuksi...se on hyvä...mutta lisää päivitys...niin se saa 5 tähteä.
Pelaan pitkän ajan jälkeen, kaikki edistymiseni on tallennettu pelipeleihin, mutta se ei palautu... Olen tarkistanut liian monta kertaa yhteyden katkaisemisen .. katsokaa sitä ..
Peli Hill Climb Racing verkossa. Pelata ilmaiseksi - Ilmainen ...
Muuten aivan loistava mutissa kentissä joko kaasu tai jarru jää itestää päälle ja pilaa
Se on todella hyvä peli, mutta asia on se, että se voidaan helposti hakkeroida ja kaikki pelaavat sillä tavalla, mikä on erittäin väärä tapa
Liian paljon kolikoita vaaditaan lavan ja ajoneuvon avaamiseen. viikon kuluttua iam päätti poistaa tämän pelin ..peli on hyvä, mutta vaati liikaa kärsivällisyyttä.
🇫🇮💩
Liikaa mainoksia!!!
todella surkee pelin
Ei toimi