Post by xyzcratalagabb on Mar 8, 2022 12:21:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bed Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bed Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monet primogems ▞▞▞
▞▞▞ Bed Wars 2022 version ▞▞▞
Peli on hyvä, mutta HAKKERIT ovat palanneet rintaliivit im streak häviä anna minulle voittoni takaisin ;(hakkerit pilaavat kaiken
Hakkereita on paljon, muuten peli on hyvä. Ja lisää myös uusia karttoja plz!
En ees tiiä minkälainen koko peli on mut mua vaan ärsyttää kun en pääs pelaa
peli on hyvä, mutta ongelmana on, että minun saaminen otteluun vie niin paljon aikaa tai sen vastaava painike reagoi hyvin myöhään, paranna sitä, vaikka peli on hyvä.
Vuorovaikutus minun ja kehittäjien välillä oli kauheaa! Unohdin tunnukseni ja googlen automaattisessa täytössä oli häiriö, mutta discord-admin ja kaikki ovat niin ylimielisiä ja jos he jatkavat käyttäytymistään tällä tavalla, peli on varmasti kuollut pian. Tarkoitan, että pelissä on potentiaalia, mutta modit ovat lapsia, joten joo!!
Antaisin arvosanaksi 3,5, koska se on liian helppoa, kuten leikkisit robottien ja hakkereiden kanssa ja peli on aika outoa
Rakastan tätä peliä, tämä on suosikkini, mutta kun asensin tämän pelin ja aloitin pelaamisen, siinä ei ollut mainoksia, kun aloin pelata tätä peliä säännöllisesti, mainoksia oli paljon ja nyt se ylitti rajan, ja siksi annan sille kaksi tähdet. Poista mainokset
Bed Wars Jangovar gpd
Bestein Ever (pelaan vain blockman go;ssa mutta arvostelin nytten tänkin lol)
Tää ei lataa
No, siinä on se bugi, että kun sovellus bed wars pysyy vuoden puhelimessani, se ei avaudu
Kamalaa!! Minecraft COPY & ei salli tehdä omaa palvelinta ja tehdä blaa blaa huonoa peliä koskaan erittäin huono älä lataa timr hukkapeliä 😩
Rakastan tätä peliä, mutta minulla on ongelma, joka on käyttää asioita, plz korjasin sen ja kaikki on hyvin. Minulla on hauskaa tämän pelin parissa.Täydellinen sovellus, rakastan sitä, en ollut nähnyt bugeja, ei liikaa lisäyksiä, ja (tärkeintä) sinun ei tarvitse maksaa rahaa erilaisista tasoista, opit kokemuksistasi ja paranet. Suosittelisin tätä sovellusta.
Pelasi sitä vain muutaman minuutin ja tapasi vastustajia, joilla on tulimiekat. Heihin hyökkääminen ei edes heikennä heidän terveyttään. Ja tulta säteileviä miekkoja ei näy edes tavarakaupassa. Tämä ei ole reilua... sen poistaminen. Kiitos.
Naučite češki - Mondly Obrazovanje ylwy
Paras peli!
Peli on kaiken kaikkiaan hyvä, mutta suurin ongelma on Jumalan hylkäämät hakkerit. Matkustelu on aivan kamalaa ja ottelut eivät ole reiluja. Kohteet ovat erittäin hauskoja, mutta jos et korjaa näitä tyhmiä ongelmia, kuten hakkereita, hyvin, puhelimestani poistetaan vain 1 Gt. Vakavasti tämä peli ei ole sen arvoinen.
Pidän siitä, mutta joskus en pidä, koska hän oli hyvä vain riimut hyvä pelaaja todellinen bedwar ei ole riimuja ei avaimia se oli vain rahaa Inhoan sitä olemme köyhiä ja tarvitsemme lahjan joka viikko ok vain yksi viikko yhdessä päivässä tee kiitos. Se oli tehty pelaajien kaltaiselle pelille.
Ihan matkittu hypixelin bedwarsista. Ei kannata ladata. Ladata oikea kaivos.
En oo pelannu mutku katoin kommenntei nii tää yks khyl huutaa tos miks ees laitto isoil kirjaimilla... uskon että on hyvä peli👌
Se on erittäin mukava peli ja voimme tehdä hyviä harjoituksia duo-tilassa, se on hauskaa ja siistiä ja rekvisiitta, kuten pelastusalusta, on myös erittäin hyödyllinen, mutta sinun tulee lisätä asetuksiin vaihtoehto, jonka avulla voimme suurentaa ja pienentää painikkeiden kokoa ja se on hyvä moninpeli, rakastan sitä ja se on ainoa peli jota pelaan muutaman kuukauden jälkeen. Luv this game
Niin siistiä ja sinä olet ensimmäinen asia, jota pelaan ja suosikkipelini on bed wars in blockman go - siellä on niin paljon pelejä, kuten egg wars jail break ja parkour ilove bedwars
Tämä peli on mahtava!!!!!!! Joo, kirjoitin tämän, mutta tänään aina kun minä tai joku blockmango/bedwars-pelaajista pelaa rank-tilassa, hakkerit tulevat ja ilmoitamme heille, ettet tehnyt mitään, niin miksi painat raporttipainiketta ja joo, pls tehdä jotain, pls. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
HYVÄ hyvä hyvä!!!!! 😊 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Tyttäreni rakastaa tätä peliä, sinun pitäisi kokeilla sitä, mutta kehittäjät pyytävät, että voit potkaista hakkereita, koska alueella lentelee paljon hakkereita. Suosittelen vilpittömästi tätä peliä sen mahtavana
Tässä pelissä on hyvä grafiikka, mutta siinä on ongelma, että pelaaja ei pääse peliin. Yritän kovasti päästä mukaan tähän peliin. tehdä enemmän työtä tässä pelissä. joten annoin vain kaksi tähteä.
Tämä on paras peli, jolla on iho ase- ja miekkaefekteille ja tapahtumille ja muille, joita suosittelen lataamaan tämä pvp-peli
Wrost-peli aina hyvälaatuista verkkoa, mutta se on viive ja liekkilumous on huonoa, koska lisää ja saat liekkien lumoa bed warsissa
Rakastan peliä, itse asiassa pelaan sitä päivittäin, mutta asia on se, että ilmoitan hakkerista, kun minä, serkkuni ja veljeni pelaamme kesken pelin yhtä ottelua, jonka pelasin serkkuni ja veljeni kanssa. hakkeri heidän kanssaan ja hakkeri ei saanut pelikieltoa, joten voitteko auttaa tässä, koska nautin pelistä, mutta en voi nauttia siitä kunnolla näiden hakkerien takia, joten auttakaa peliä
Se on todella hyvä, mutta on ihmisiä, jotka pelaavat peliä liikaa ja ovat parhaita ja ovat todella hyviä, kun aloitat
Pls poista hakkeri pls hakkeri lentää ja teleporttaa, me raportoimme, mutta ei toimi pls poista hakkeri pls ): olen asia, minun pitäisi poistaa peli pls poista hakkeri pls pls 😭😭😭🙏🙏🙏
Ihan 5/5 peli
Huono ja tylsä
Peli on hyvä, mutta kuten kun ihmisillä on Flame, olen niin turhautunut ja se on vaikeaa aloittelijoille, koska he
Hyvä sovellus, mutta on niin monia g cubes -käyttäjiä, jotka saavat pelin pay2winin tekemään jotain, mutta joka tapauksessa tämä peli on niin hyvä
Rakastan tätä sovellusta niin paljon, mutta siellä on hakkeroituja, jotka lentävät ympäri karttaa, en pidä siitä, että ne kielletään ja annan sinulle 5 tähteä
Hieno peli, mutta virheitä on niin paljon, että annan 2 tähden
Laskeutuminen, mutta ainoa asia on, että ei ole tapaa parantaa ja kultaiset omenat eivät tee mitään
Bed Wars Δράση vpfy
Se on erittäin mukava peli, koska kun olen tylsistynyt, pelaan tätä peliä. Sitten putosin hyvin.
Upea peli rakastan sitä paljon päivitä se, jos haluat, rakastan tätä peliä, koska eri joukkueet ja ez tappaa kun sinulla on daimond-panssari, rakastan kiitos pelistä ja rakastan kuinka sain ilmaista tavaraa rakastan sitä🧡🧡😘😘😘😘
Hyvä peli päälle!
Tosi kiva peli tälläsiä pelejä lisää
Sovellus on hyvä, rakastan sitä, se on aivan kuin mincraft, mutta ei toivo, että luet tätä hei
Tämä on kaikkien aikojen paras peli, mutta en pidä siitä, että kun pelaat ranked modea, sen on vastattava
Erittäin huono sovellus... Aina kun avaan, se ei toimi... Kuten alkaisi näkyä, että palvelimeen ei saada yhteyttä ja paljon bugeja... Ja pelatessa mitä tahansa peliä... Näyttö vain pimenee
Täydellinen peli, mutta se on vähän kuin Minecraft