Post by xyzcratalagabb on Mar 8, 2022 12:43:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flow Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flow Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feilmynter ▞▞▞
▞▞▞ Flow Legends 2022 version ▞▞▞
Kjedelig. "Se en annonse for å få en vare"-delen laster SÅ BLIRENDE sakte! Etter 2 minutters venting lukket jeg spillet.Spillet er IKKE utfordrende i det hele tatt! Det er kjedelig og ikke verdt tiden din.
Så mange annonser
Elsker spillet, hater reklamene som dukker opp etter noen runde. Det er irriterende siden alle kommer seg ut og jeg kommer ikke til å fortsette å spille et spill som kaster bort tiden min. Gjør deg selv en tjeneste og ikke bry deg med å laste ned dette spillet og se etter noe annet som er morsommere.
i går spilte jeg dette jeg var på lvl 2 eller 3, og så I DAG NULLSTILLES DET TIL LVL 1!!!!
Lasteskjermen tok evigheter
Ikke engang svært utfordrende eller underholdende
Flow Legends Arkade gdv
Trusha Jyoti Suresh Shejul
Vær så snill, klare annonser og ingen forsinkelser
Dette er et fantastisk spill 🎮 Jeg lager en pdf ved at jeg ser en annonse i at jeg ser dette spillet. ha det 😭😀😀😄😔🙋
Så fullpakket med annonser er det uspillbart.
FL har tatt en anstendig hjernestimulering og styrket den fullstendig. En AD-pop-up for hvert knappetrykk. Den mest latterlige spørringen noensinne! Ikke kast bort tiden din.
Dette er et spill, ikke en annonsebutikk. Så 1 stjerne for å levere annonser under spilling.
Egentlig ikke store vanskeligheter i nivåene. Alt for mange annonser. Hater også måten de setter opp spillet på hvor du nesten blir tvunget til å se videoer ved å trykke på feil ting for å fortsette nivået. Også når du går for å avslutte slik at du ikke kan det, er det ingen utgangsmeny og tilbakeknappen din gjør ingenting... FC kreves for å avslutte spillet, IKKE la den kjøre i BG!
Jeg likte spillet helt til de la gay 🌈 vann i det..
Jeg har slettet denne appen på grunn av annonser. Det er umulig å spille
Så enkelt nivå
For mange annonser og et veldig enkelt, repeterende spill. Jeg spilte i omtrent 20 minutter og så bestemte jeg meg for å avinstallere. Bare ikke interessant nok.
af
Hvor mange ganger kan du si legger til på 1 minutt, det er hvor mange tillegg du får fra starten av spillet
Annonser film ingenting mer
R.saran
Lang lastetid, mange annonser forårsaker spillkrasj.
Det er så gøy å spille
Hehe... Hele 5 sekunder inn i spillet får jeg en minutt lang annonse. Virkelig ikke en sunn måte å starte på.
Dette er veldig, veldig, verste spill
Jeg hater dette spillet for mange legger til Jeg hater dette spillet aldri last ned dette spillet aldri jeg hater det
Enkelt, kjedelig, repeterende og for mange annonser!for mye uunngåelige annonser
vanskelighetsgraden for annonser i massevis øker aldri, men mengden annonser håper jeg selskapet går konkurs og skaperen må bo i en pappeske
Verste spillet for alltid Ikke installer Samme nivåer gjentas
Altfor enkelt, kjedelig
Ashok
Moro i begynnelsen. Det var gøy å prøve å finne ut hvilken slange jeg skulle koble til. Men nedtelling for å få noe er irriterende. Hva er vitsen med en nedtelling? Mange annonser. Annonser for å få ekstra mynt. Annonser mellom hvert puslespill. Antar at nedtellingen var mest irriterende. Avinstallert.
MayankvRaj
AMANJOT SINGH
For mange annonser for dette spillet.
Annonser....Annonser...og....vent på det....flere annonser!!!! Og vi snakker ikke om 10-sekunders annonser, men en byrde av lange-som-****-annonser!!! Selve puslespillet, det lille jeg faktisk fikk å spille av det, var ganske morsomt.....men jeg mistet interessen ganske raskt etter så mange annonser.
Utrolig repeterende. Annonsene er nonstop. Du kan knapt nyte spillingen.
Flow Legends Arcade lffa
Veldig enkelt og lett spill, bra for små barn
Luftkampf des Kampfjets 3D Action rtw
Bra spill
Artig spill. For mange annonser.
Nivåene gjentas så ofte at det bare er 20 nivåer som gjentas om og om igjen
KJEDELIG. Helt kjedelig spill. Å konkurrere på nivå 85 og fortsatt kunne fullføre oppgaven med bare ett klikk er sjokkerende. Jeg tror dette spillet må være for barn under 5 år. Ingen strategi eller ferdigheter er nødvendig i det hele tatt. Jeg er sikker på at spillnivåer også gjentas gjennom nivåene. OGSÅ dukker det stadig opp for mange annonser. Jeg har slettet det og ser nå etter noe mer utfordrende, som ikke burde være vanskelig sammenlignet med dette spillet..
Til mange annonser enkle nivåer Kjedelig spill Dårlig spill
Flow Legends อาร์เคด sebe
IKKE LAST NED. Dette er en tilleggsapp med et spill. 3 ganger flere annonser enn spilletid....
For lett ingen utfordring
Er ok normal
Dette spillet kunne vært veldig gøy hvis det ikke var for en MILLIARD annonser!!!